Reflexní terapie - reflexní masáž

Víte, že všechny orgány ve Vašem těle jsou zobrazeny na malých ploškách na plosce nohy? A věříte, že masáží těchto malých plošek lze harmonizovat naše vnitřní prostředí, detoxikovat naše tělo a dokonce diagnostikovat stav našich orgánů? Metodou, která se nazývá reflexní terapie toto skutečně lze.

Objednat se můžete zde nebo na telefonu 737 291 414

HISTORIE REFLEXNÍ TERAPIE

Reflexní terapie je přibližně 5000 let stará léčebná metoda, která vznikla ve východní Asii. Reflexní body, s kterými tato staletími ověřená metoda pracuje se nacházejí na celém těle. Nejčastěji se ale vužívají reflexní plošky nohou. Původním cílem reflexní terapie byla prevence - pokud císař korejské dynastie onemocněl, jeho terapeut byl okamžitě propuštěn, ne-li přímo sťat. Dnes se reflexní terapie využívá hojně především k léčbě. Jednou z nejlepších reflexních terapií, kterou nevědomky využívali především naši předci, je chůze naboso venku. Kromě prevence lze využít reflexní terapii k napomáhání řešení akutních i chronických problémů nebo jako doplněk jiné léčby či k urychlení rekonvalescence.

REFLEXNÍ TERAPIE - JEJÍ VYUŽITÍ

• Reflexní terapie - využití při bolestech zad a plotének

Problémy v oblasti zejména bederní části páteře a plotének velmi často souvisejí dle nauk východní medicíny s oslabením ledvin.Zaměříme se tedy - dle diagnózy - zejména na masáž této oblasti

• Reflexní terapie - využití při bolestech kloubů

Hlavní příčinou bolestí kloubů bývá také oslabení ledvin, kdy se při jejich ne zcela dostačující funkci hromadí v těle odpadní látky, s tím je spojena nadváha a špatné stravovací návyky

• Reflexní terapie - využití při migrénách a ostatních bolestech hlavy

Kromě zablokované krční páteře bývá příčinou dle východní diagnostiky disfunkce žlučníku nebo jater. Proto je tedy reflexní terapie významným pomocníkem při řešení této problematiky, kdy spolu s antimigrenózní masáží můžeme docíit velmi dobrých výsledků.

• Reflexní terapie - využití při ischiasu

Při léčbě zánětu sedacího nervu můžeme také použít reflexní terapii

• Refexní terapie - využití při skolióze

Kromně podpůrného účinku reflexní terapie doporučujeme klientům vhodné cvičení, které dostane svalový korzet do rovnováhy, vhodná je např. jóga nebo pilates

• Reflexní terapie - využití při alergiích

Léčba alergií bývá většinou dlouhodobá. Z hlediska východní medicíny hledáme příčinu alergií v orgánovém troúhelníku ledviny-plíce-slezina. Léčba alergií vyžaduje disciplínu, zejména je-li potřeba ji podpořit úpravou stravy s vyloučením sladkostí nebo např. mléčných výrobků.

REFLEXNÍ TERAPIE - DIAGNOSTIKA

Reflexní terapii začínáme diagnostikou, která spočívá ve stlačení reflexních zón na plosce toho kterého orgánu, jehož porucha či blok na dané energetické dráze se projeví změnou citlivosti - bolesti i v příslušné projekční oblasti na plosce nohy.Diagnostiku provádíme bez masážních olejů - na sucho. Samotnou masáž pak provádíme s malým množstvím oleje.

REFLEXNÍ TERAPIE - PRŮBĚH

Masáží jednotlivých zón můžeme potom ovlivnit funkci všech orgánů a také pomoci detoxikovat organismus tím, že pvzbudíme ledviny, játra, lymfu. Celá terapie trvá hodinu, z toho 15 minut klient po masáži odpočívá. Během této hodiny se klient dozví, kde se může skrývat problém a co dělat pro zlepšení aktuálního zdravotního stavu. Pokud nezjstíme u klienta zásadní problém, který by vyžadoval častější návštěvu, či ordinaci pravidelné domácí léčby, stačí v rámci pravidelné detoxikace organizmu provádět reflexní terapii přibližně jedenkráte za měsíc či 6.týdnů.

REFLEXNÍ TERAPIE VS. AKUPUNKTURA

U akupunktury jste vždy odkázáni na odborníka. Akupunkturní body jsou velmi malé a k jejich ovlivnění je zapotřebí akupunkturních jehel. Body využívané terapeuty u reflexní terapie jsou větší a je možné je stlačovat prsty. Je možné naučit mačkat plošku oslabeného orgánu samotného klienta a on sám pak může podporovat orgán denně. Reflexní terapie na rozdíl od akupunktury umožňuje též diagnostiku.

Masáže Praha

Reflexní terapie 11