Masáže pro těhotné

Masáže pro těhotné - charakteristika

Masáže pro těhotné představují jedinečné spojení účinků esenciálních olejů a jemných masážních technik a zároveň nejúčinnější formu aromaterapie pro těhotné ženy.

Objednat se můžete zde nebo na telefonu 737 291 414

Při masáží pro těhotné jsou účinně kombinovány terapeutické výhody doteku a vůně, které vyvolávají hlubokou odezvu v celém těle. Blahodárnost a účinek doteku spolu s hlubokým vlivem, jaký mají vůně na naši mysl a city, jsou všeobecně známy. Při masáži pro těhotné jsou tyto vjemy přijímány nejen nastávající maminkou, ale i dosud nenarozeným dítětem.

Masáže pro těhotné - průběh

Masáže pro těhotné jsou šité na míru pro každou nastávající maminku, kdy po úvodní konzultaci, při které aromaterapeut zjistí klientčin zdravotní stav, osobní potřeby a veškeré případné potíže, připravuje terapeut vždy originální masážní směs. V této směsi jsou esenciální oleje rozpuštěny v rostlinné bázi a aplikovány přímo na pokožku. Pokožkou se vstřebávají a přecházejí do krevního oběhu, který je roznáší do všech částí těla. Účinky aromaterapeutické masáže pro těhotné mohou být pociťovány po několik hodin, ale i několik dnů či týdnů.

Masáže pro těhotné - účinky

Masáže pro těhotné přináší hlubokou relaxaci, při které dochází k prenatální komunikaci s dosud nenarozeným děťátkem.

Specifickým přínosem masáže pro těhotné je pomoc při adaptaci na probíhající fyzické a psychické změny v těle těhotné ženy.

Jedním z nejčastějších důvodů, proč ženy masáže pro těhotné vyhledávají, je uvolnění a odstranění bolestí zad. Masáž dále snižuje svalové napětí, což má kladný vliv na kvalitu spánku, přispívá ke zlepšení regulace oběhového a lymfatického systému, vedoucímu ke zmírnění otoků a lepší cirkulaci tekutin v těle, a ovlivňuje žlázy s vnitřní sekrecí, čímž se podílí na hormonální stabilitě těhotné ženy.

Cílená a pravidelná těhotenská aromaterapeutická masáž může ulehčit průběh těhotenství a porodu.

Celkově jde o velmi příjemnou a uklidňující terapii podporující pozitivní vnímání mateřství.

Masáže pro těhotné - kontraindikace

• Těhotenství do 12 týdne
  • Nádorová onemocnění
  • Akutní infekční nebo zánětlivé onemocnění
  • Úraz

Bezpečná aromaterapie v těhotenství

Řádně vyškolený a kvalifikovaný aromaterapeut zná u masáže pro těhotné kontraindikace a využívání určitých esenciálních olejů za daného zdravotního stavu těhotné ženy. Používání aromaterapie v těhotenství je třeba konzultovat s odborným aromaterapeutem.

Masáže pro těhotné - aromaterapeutická poporodní masáž

Aromaterapie v postnatálním období pomáhá přizpůsobit se mateřství. Miminko obvykle významně ovlivní život svých rodičů a toto období pro ně může být velmi stresující.

Mnoho žen mívá křeče a bolesti břicha způsobené děložními stahy, jež po porodu zavinují dělohu do normální velikosti. Masáže pro těhotné nebo koupel se speciální směsí éterických olejů přináší účinnou úlevu od poporodních bolestí a přispívá tak k rychlejší regeneraci vnitřních orgánů. Kromě toho pozitivně ovlivňuje nastupující laktaci, pomáhá vyrovnat hladiny hormonů a obnovit emoční stabilitu po porodu a v neposlední řadě odstraňuje únavu a vyčerpání.

Laktační konzultace, aneb co se v předporodním kurzu nedozvíte...

Pomáhám řešit negativní zkušenosti s kojením, individuální problémy s prsy (pomoc při plochých a vpáčených bradavkách během těhotenství), nástrahy a překážky při kojení, s nimiž se můžete setkat v porodnici. Provádím praktický nácvik poloh při kojení a šetrného odstříkávání mateřského mléka.

Masáže Praha

Masáže pro těhotné - video

Jako Masáže Praha vám nenabízíme pouze dobře známe služby jako je Klasická masáž, Rehabilitační cvičení, Reflexní terapie nebo Lymfatická masáž a Manuální lymfodrenáž, ale i rozšířené druhy masáží, mezi které patří například Aromaterapeutická masážMasáž hlavyMedová masáž, Čokoládová masážMasáže pro těhotnéMasáž lávovými kamenyDornova metodaIndická masáž hlavy.

Masáže pro těhotné 1
masáže pro těhotné Praha - těhotenská masáž